1.
ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΗΛΗ Από τα 9 νούμερα που έχει το
πλήρες σύστημα περιμετρικά (τα γύρω-γύρω) οι
στήλες που θα τυπώσουμε να έχουν 2 ή 3.
Να απορρίπτονται δηλαδή οι στήλες με 0 ή 1 ή πολλά
νούμερα που είναι περιμετρικά. Ανοίγοντας και
τον πίνακα στατιστικών του όρου βλέπουμε ότι
αυτό επαληθεύεται στις κληρώσεις κατα 65%. Επίσης
βλέπουμε τη συχνότητα και καθυστέρηση (πόσες
κληρώσεις έχει να βγει) κάθε όριο και την ιστορία
δηλαδή τι βγήκε στις τελευταίες κληρώσεις. Εδώ 2,
2, 3, 3 άρα στις 4 τελευταίες κληρώσεις το πιάναμε.
2. ΠΑΤΤΕΡΝ 2Δ (2
διαστάσεων). Με αυτό τον όρο ορίζουμε ένα σχήμα
(πάτερν) και θέλουμε να υπάρχει επιλέγοντας όριο 1,
μια φορά σε κάθε στήλη που θα τυπώσουμε. Τα Ν
σημαίνουν να υπάρχει νούμερο και το Ο να
μην υπάρχει. Με αυτό που ζητήσαμε (βλ. εικόνα)
κάπου οπουδήποτε σε κάθε στήλη που θα
παίξουμε θα έχουμε έναν αριθμό κάτω από έναν άλλο
και ακριβώς από κάτω του κενό και δεξιά από το
κενό ένα άλλο νούμερο. Ο όρος αυτός κόβει πάρα
πολλές στήλες και μπορούμε να φτιάξουμε όποιο
σχήμα θέλουμε και βλέπουμε στατιστικά αν έρχεται
ή έχει καιρό να εμφανιστεί.
3. ΚΑΘΕΤΑ
Επιλέξαμε το σχήμα 2-1-1-1. Το σχήμα αυτό
σημαίνει να υπάρχουν 2 αριθμοί σε μια
οποιαδήποτε κάθετη σειρά και οι άλλοι να είναι σε
ξεχωριστές. Κάθετες σειρές στο τζόκερ είναι οι
αριθμοί 1,6,11... ως 41, δεύτερη κάθετη σειρά οι 2,7,12,...
ως 42 κλπ.
4. ΠΕΝΤΑΔΕΣ
Επιλέξαμε το σχήμα 2-1-1-1. Το σχήμα αυτό
σημαίνει να υπάρχουν 2 αριθμοί σε μια
οποιαδήποτε πεντάδα και οι άλλοι να είναι σε
ξεχωριστές. Πεντάδες στο τζόκερ είναι η πρώτη
σειρά 1,2, ως 5, άλλη πεντάδα οι αριθμοί 6,7, ως 10 κλπ.
5. ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ ΚΑΘΕΤΑ
Εδώ ο άξονας συμμετρίας (αλλάζει θέση αν θέλουμε)
είναι στα νούμερα 21, 22 ως 25. Το 7 με 37
είναι ένα ζεύγος συμμετρικών κάθετα (τα φωτεινά
νούμερα). Στον όρο αυτό ορίσαμε 0 ως 0 δηλαδή δεν
θέλουμε συμμετρικά στις στήλες που θα τυπώσουμε.
Πατώντας ΜΕΤΡΗΜΑ το
πρόγραμμα με τους παραπάνω όρους, θα βρει και θα
μας δώσει για να παίξουμε 64 στήλες
(κόστος 32 ευρώ) αλλά μπορούμε να μειώσουμε και
άλλο τις στήλες επιλέγοντας και μεταβλητό
σύστημα. Στο μέτρημα είναι αρκετές φορές
γρηγορότερο από άλλα προγράμματα αφού
χρησιμοποιήθηκε γλώσσα assembly.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ Επιλέγουμε
μαζί με τους όρους και μεταβλητό σύστημα για 100%
4 αριθμούς όπως φαίνεται στην
παρακάτω εικόνα.